DIHANJE V 3 KORAKIH

VAJA POZORNOSTI: «PETMINUTNO DIHANJE V TREH KORAKIH«
Dihanje je življenje in si ga lahko predstavljamo kot verigo, ki povezuje vse dogodke v našem življenju in ves čas teče z nami, kot reka. Dihamo avtomatično in dihanja se večino časa sploh ne zavedam in nismo v stiku z njim. Obstaja povezava med hitrostjo dihanja in našim čustvenim razpoloženjem. Vsaka misel, vsako čustvo ali telesno gibanje vpliva na vzorec našega dihanja in s tem na kvaliteto našega življenja. Dihanje ne poteka samo v pljučih, pač pa tudi na celični ravni, zato je pomembno, da predihamo celotno telo.
Dihanje spreminja naše razpoloženje:
  • kadar smo napeti ali jezni je kratko in plitvo
  • kadar smo še bolj razburjeni je še hitrejše in bolj plitko
  • kadar smo srečni je kratko in polno
  • kadar nas je močno strah pa skoraj izgine.
Pogosto se zgodi, da takrat kadar se nepričakovano soočimo z neprijetnimi občutki ali kadar smo pod pritiskom pozabimo, da imamo pri sebi vedno učinkovito orodje in sicer je to naš dih. Ta kratka vaja petminutnega diha v treh korakih je namenjena ravno temu, da se učinkovito spopademo s takšnimi situacijami. S pomočjo te tehnike se naučimo, da lahko neprijetne misli in občutki pridejo in gredo še preden prevzamejo nadzor nad našim življenjem in trenutnimi situacijami. Z vajo petminutnega diha v treh korakih se začnemo dihanja bolj zavedati in ga usmerjati na področja napetosti ali zategnjenosti v našem telesu, povečamo našo osredotočenost ali pa umirimo svoje podivjane misli, jezo in zmanjšamo stres v vsakdanjem življenju. Dihanje lahko uporabimo za preusmerjanje naše pozornosti na različne vidike našega življenja.
Osredotočanje na dihanje:
  • nas vrne nazaj v sedanji trenutek v tukaj in zdaj
  • nam je vedno dostopno kot sidro, ne glede na to kje in v kakšni trenutni situaciji se nahajamo
  • lahko dejansko spremeni naše doživljanje s tem, da nas poveže s širšo perspektivo iz katere gledamo stvari.
Uporabimo sistem peščene ure, kjer svoje zavedanje najprej razširimo, nato ga zožimo na zavedanje diha in spet razširimo na zavedanje in občutke v celotnem  telesu.
  1. KORAK: ZAVEDANJE SITUACIJE (priznam, opazujem, opišem misli, občutke, telesne zaznave)
  2. KORAK: PREUSMERJANJE POZORNOST NA DIH (nežno usmerimo svojo pozornost na dihanje in sledimo vsakemu dihu od začetka, ko dih vstopi v telo, do trenutka, ko dih zapusti telo).
  3. KORAK: ŠIRJENJE POZORNOSTI: polje zavedanja z diha razširimo na celotno telo, na držo, izraz na obrazu …).

https://www.youtube.com/watch?v=616-MDYqzD4


 
DIHANJE V 3 KORAKIH

- Zadnje objave -

ODPRT VPIS V ZAČETNI IN NADALJEVALJNI TEČAJ JOGE
Vabljeni v 16-tedenski začetni in nadaljevalni tečaj DINAMIČNE JOGE, kjer boste z mojo podporo in podporo celotne skupine raziskovali sami sebe, prepoznavali in znali uporabiti svoj energijski potencial, se naučili s prijazno pozornostjo vzpostavljati in ohranjati stik s svojim telesom, s svojim notranjim mirom, intuicijo in se naučili obstajati tukaj in zdaj tudi sredi viharjev življenja.
S pomočjo jogijskih tehnik in povezovanjem psiholoških ter telesnih procesov se boste naučili prepoznavati prekinjene povezave med fizičnim in čustvenim telesom in se pomaknili onkraj notranjih konfliktov, v lahkotnost svoje prave narave.
Vadba poteka v manjši skupini, zato si svoje mesto rezervirajte čim prej  (mail: bjekos@gmail.com ali mobi: 031840663)

Začetni tečaj: Vrtec METULJ v Kosezah Podutiška 76, začnemo v torek, 4.2.2020 ob 19.45 do 21.15


Nadaljevalni tečaj: BM studio, Dunajska 63 za Bežigradom, začnemo v sredo 22.1.2020 ob 20.00

V skupino se lahko priključite tudi med letom, če je prosto mesto.

 

- Družabno -