Joga3

JOGA 3

Kdo? Tečajniki, ki so končali JOGO 2 in lahko jogijske vaje izvajajo brez napetosti in neudobja.

Kaj? Jogijska himna, pozdrav soncu s koncentracijo na energetskih centrih in z mentalno izgovorjavo beeja manter, asane z upogibanjem naprej, asane z zvijanjem hrbtenice, asane za ravnotežje, obrnjene asane, mudre, bandhe, ujjayi pranayama, nadi shodhana pranayama 4. stopnja, kapalbhati, agnisar kriya, joga nidra 3.

Zakaj? Naučiti se novih telesnih položajev, tehnike dihanja z uporabo kumbhake, zahtevnejše mudre in bandhe, povečati gibljivost telesa in uma, povečati zavedanje svojega telesa in delovanja uma.

Kdaj in kje? 

- Zadnje objave -

ODPRT VPIS V ANTISTRES JOGO
Vabljeni v 16-tedenski program ANTISTRES JOGE, kjer boste ob moji podpori in podporo celotne skupine raziskovali sami sebe,svoje telo, prepoznavali in znali uporabiti svoj energijski potencial, se naučili s prijazno pozornostjo vzpostavljati in ohranjati stik s svojim telesom, s svojim notranjim mirom, intuicijo in se naučili obstajati tukaj in zdaj tudi sredi viharjev življenja.
S pomočjo jogijskih tehnik in povezovanjem psiholoških ter telesnih procesov se boste naučili prepoznavati prekinjene povezave med fizičnim in čustvenim telesom in se pomaknili onkraj notranjih konfliktov, v lahkotnost svoje prave narave.
Vadba poteka v manjši skupini, zato si svoje mesto rezervirajte čim prej  (mail: bjekos@gmail.com ali mobi: 031840663)

Antistres joga: Vrtec METULJ v Kosezah Podutiška 76,
                          začnemo v torek, 14.9.2021 od 19.30 do 21.00 ure.


V skupino se lahko priključite tudi med letom, če je prosto mesto.

 

- Družabno -