Popolna sprostitev telesa in uma

POPOLNA SPROSTITEV TELESA IN UMA

Človek že od nekdaj hrepeni po sproščenosti in miru znotraj sebe. Ni skrivnost, da resnični mir najdemo samo v svoji notranjosti in ne v zunanjem bogastvu, prijateljih ali ugledu. Vsak človek je povezan z brezmejno močjo, znanjem in samozavestjo, če se le sprosti in umiri telo in um. Telo in um občutita sproščenost takrat, ko ne porabljata vitalne ali mentalne energije. Sodobno življenje nas bombardira z neštetimi dražljaji, ki jih sprejemamo preko petih čutil in jih po živčnem sistemu prenašamo v naš um. Popolna sprostitev je dolgotrajen proces in jo dosežemo, ko zmanjšamo število dražljajev, ki prihajajo od zunaj. Potrebna je telesna, umska in duhovna sprostitev.

Zavedanje napetosti v telesu je pomemben element pri procesu sproščanja. Skozi zavedanje se sproščamo. Ko se zavedamo napetosti v telesu, se telo spontano začne sproščati. Ko se zavedamo telesa in položaja, pomeni, da ga energetiziramo.Pri procesu sproščanja mora biti vsaka mišica ali skupina mišic popolnoma sproščena, um mora biti umirjen in brez misli. Različna negativna čustva kot so skrbi, žalost, tesnoba porabijo veliko naše energije in povzročajo napetosti. Nekateri ljudje ugotavljajo, da so njihove mišice tako napete, da se ne sprostijo niti med nočnim spancem in jim na ta način odteka energija. Če že uspemo sprostiti telo, začnemo o nečem razmišljati. Če se ne uspemo sprostiti, telo ni mirno, se premikamo ali samo čutimo potrebo po premikanju. Telesa ne moremo držati v mirnem stanju. Prav tako čutimo potrebo po razmišljanju ali pa misli prihajajo, ne da bi hoteli. Um ni sproščen. Že napačna drža povzroča napetost v hrbtenici. Pri umski napetosti pomaga, če um vežemo na dih. Ko se um veže na dih, opazimo, da so misli počasi redkejše. Dih deluje na pranično in mentalno telo. Plitvo dihanje najbolj vpliva na možgane in povzroča stresne situacije. Z dihanjem lahko iz telesa izdihnemo napetosti. Poznamo različne asane, ki nam pomagajo, da hitreje in lažje pridemo do stanja popolne sproščenosti. Najti moramo najbolj udoben in ustrezen položaj za sproščanje, ki je odvisen od vsakega posameznika posebej. Najpogosteje se uporablja shavasana ali položaj mrtveca. Pomembno je, da si sami izberemo svoj položaj, ki nam je udoben in vedno uporabljamo istega. Ko se uležemo v ta položaj um ve, da je to relaksacijski položaj in se lažje sprosti, ker ga prepozna. Sprostitvene položaje delamo pred, med in po asanah. V tem položaju dovolimo fizičnemu in subtilnemu telesu, da sprejme in razporedi prano po celem telesu. To je čas za obnovo, sprejemanje in širjenje prane. Telo in um sta sproščena in v harmoniji.

JOGA NIDRA - jogijsko spanje

Za jogo nidro lahko rečemo, da je to priprava na meditacijo. Gre za umetnost sproščanja telesa, uma, čustev in duše. Nidra pomeni spanje, torej gre za jogijsko spanje ali počitek. Pri joga nidri sproščeno pasivno ležimo na tleh, 
um pa je aktiven. Mentalno delamo po navodilih učitelja in preko potovanja po različnih delih telesa, chakrah, zaznavanju občutkov v telesu, zavedanju dihanja in vizualizaciji različnih predmetov in dogodkov pridemo do komunikacije z našo podzavestjo. 
Praksa joga nidra omogoča, da od nezavedenga uma sprejme intuicije, ki nam omogočajo odgovore na vsa vprašanja. S pomočjo joga nidre lahko odpravimo razne telesne težave, odvisnosti, povečamo ustvarjalnost, se uspešn
o zoperstavimo stresu in uresničimo svoje cilje.
V joga nidri sprejmemo cilj ali odločitev (shankalpo), pozitivno resolucijo. Odločitev sprejeta v stanju globoke sprostitve telesa, energije, uma in duha je kot globoko vsajeno seme v našem nezavednem umu in se prav gotovo uresniči.
Pri sestavljanu lastnih namenskih gesel oziroma odločitev moramo paziti:Odločitev sprejmemo v sedanjem času.
Odločitev ponovimo na začetku in na koncu joga nidre.
Opis cilja mora biti pozitivno naravnan in spodbujajoč.
Uporabljamo enostavne stavke, kratke rime ali verze ("sem mirna", "sem varna" ...).
Pozitivno odločitev ponavljamo toliko časa, da se cilj uresniči, nato si izberemo novo.Jogo nidro delamo vsak dan. Zaradi preprostega načina izvajanja je primerna za vsakogar in jo lahko vadimo tudi ob CD-ju.

- Zadnje objave -

ONLINE: 8- tedenski celostni program RAZSTRUPLJANJA
za dvig IMUNSKE ODPORNOSTI


Kaj pridobim na 8-  tedenskem intenzivnem in celostnem
programu razstrupljanja za dvig imunske odpornosti:


  več zavedanja in znanja o tem, kako čudovita in inteligentno je moje telo ter
       kakšne možnosti samozdravljenja ima.                                                                                             

►  več zavedanja o tem, kakšna hrana je primerna za moje telo, kako se moje
      telo želi gibati, kaj obleči, kako se želi sproščati in kaj vse me dela
      lahkotnega, radostnega in zadovoljnega.


  več orodij in zavedanja o tem, kaj  me omejuje, blokira, zastruplja in kje v
      telesu to zaklepam ter na drugi strani tehnike diha, giba, dotika, zvoka, da  
      to odklenem,  sprostim, očistim in osvobodim na fizični, energetski in
      mentalno-čustveni ravni.



KDAJ: začnemo v soboto, 26.2.2022 ob 19.00 uri. 

CENA: 120 €

PRIJAVE: prijavite se tukaj ►bjekos@gmail.com

POTEK ONLINE PROGRAMA:
Srečevali se bomo 2x tedensko v zaprti FB skupini in sicer ob sobotah v živo, ob sredah pa bom v skupino naložila posnet vadbeni prispevek. Program je primeren za vse starostne skupine, moške in ženske. Vadba je zastavljena  lahkotno, zabavno in igrivo z uporabo vadbenih pripomočkov, kot so masažne žogice, valji, kvadri, ščetke  za suho ščetkanje, velika  žoga, mini trampolin. V primeru, da teh pripomočkov nimate, je vedno predstavljena tudi samo obravnava ali gibalna vadba brez  pripomočkov.
Vsekakor pa potrebujete: podlogo, športna oblačila, plastenko strukturirane vode in veliko dobre volje ter ljubezni do sebe. Pa poglejmo, kaj vse je še mogoče z našimi telesi!
 

 

- Družabno -