Dihanje

DIHALNE TEHNIKE - PRANAYAMA - širjenje prane po telesu:
Dihalne tehnike ali pranayama pomaga ponovno uravnovesiti in obnoviti energetski sistem s pomočjo čiščenja kanalov in odpravljanja blokad ter doseči nadzor nad subtilnim pranskim telesom. Ko nam uspe nadzorovati prano, nam uspe nadzorovati svoje želje in čustva. Dihanje je vitalna povezava med telesom in umom.

V začetnih urah vadbe boste opazovali svoj naravni dih in postopno prešli na zavedano jogijsko dihanje, katerega namen je doseči nadzor nad dihanjem in popraviti slabe dihalne navade. Naučili se boste čiščenja psihične mreže s pomočjo tehnike nadi shodhane pranayame 1., 2., 3. in 4. stopnje, hladilnega diha sheetali, sikajočega diha seetkari, diha brenčeče čebele bhramari, psihičnega diha ujjayi, ognjeno dihanje bhastrike pranayame, čistilnega diha za sprednje možgane kapalbhati in diha za stimulirane vitalnosti surya bheda pranayame.

DIHANJE LEVA (SIMHA KRIYA):
KORISTI: V času pandemije korana virusa, je zelo pomembno imeti močan imunski in respiratorni sistem. Simha kriya je enostavna, vendar močna tehnika za krepitev imunskega sistema in širjenja kapacitete pljuč.
KDO JO LAHKO IZVAJA: To tehniko lahko delajo tudi otroci. Pomembno je, da dobro sledite navodilom in delate toliko ponovitev, kolikor je priporočeno.
ŠTEVILO PONOVITEV: Starejši od 70 let, otroci mlajši od 6 let in bolni, naj delajo manjše število ponovitev in sicer namesto 21 dihov, naj naredijo samo 12 dihov.
NAVODILA ZA IZVEDBO TEHNIKE 
PRIPRAVA: usedemo se v udoben položaj, najbolje na tla ali na stol, oči zapremo, roke položimo na kolena in jih iztegnemo, da dvignemo ramena in prsni koš, tako da se dvigne trebušna prepona.
IZVEDBA:
  • Močno odpremo usta, iztegnemo jezik, zapremo oči in brez premikanja trebuha,  močno vdihujemo in izdihujemo skozi usta 21x.
  • Nato jezik zavihamo na zgornje mehko nebo, kolikor visoko lahko in z odprtimi usti  močno dihamo še 21x. Pri tem moramo slišati zvok, kot da slišimo sopihanje leva  ali psa. Pri vsakem vdihu popolnoma vdihnete in pri vsakem izdihu popolnoma izdihnete, brez premikanja trebuha. Oči imamo ves čas zaprte.
  • Ko končate z dihanjem, naredite globok vdih in zadržite dih 30 sekund do 1 minute.
ZAKLJUČEK VAJE: Izdihnite skozi zaprta usta, sprostite ramena in roke, odprete oči.
 

- Zadnje objave -

ONLINE: 8- tedenski celostni program RAZSTRUPLJANJA
za dvig IMUNSKE ODPORNOSTI


Kaj pridobim na 8-  tedenskem intenzivnem in celostnem
programu razstrupljanja za dvig imunske odpornosti:


  več zavedanja in znanja o tem, kako čudovita in inteligentno je moje telo ter
       kakšne možnosti samozdravljenja ima.                                                                                             

►  več zavedanja o tem, kakšna hrana je primerna za moje telo, kako se moje
      telo želi gibati, kaj obleči, kako se želi sproščati in kaj vse me dela
      lahkotnega, radostnega in zadovoljnega.


  več orodij in zavedanja o tem, kaj  me omejuje, blokira, zastruplja in kje v
      telesu to zaklepam ter na drugi strani tehnike diha, giba, dotika, zvoka, da  
      to odklenem,  sprostim, očistim in osvobodim na fizični, energetski in
      mentalno-čustveni ravni.



KDAJ: začnemo v soboto, 26.2.2022 ob 19.00 uri. 

CENA: 120 €

PRIJAVE: prijavite se tukaj ►bjekos@gmail.com

POTEK ONLINE PROGRAMA:
Srečevali se bomo 2x tedensko v zaprti FB skupini in sicer ob sobotah v živo, ob sredah pa bom v skupino naložila posnet vadbeni prispevek. Program je primeren za vse starostne skupine, moške in ženske. Vadba je zastavljena  lahkotno, zabavno in igrivo z uporabo vadbenih pripomočkov, kot so masažne žogice, valji, kvadri, ščetke  za suho ščetkanje, velika  žoga, mini trampolin. V primeru, da teh pripomočkov nimate, je vedno predstavljena tudi samo obravnava ali gibalna vadba brez  pripomočkov.
Vsekakor pa potrebujete: podlogo, športna oblačila, plastenko strukturirane vode in veliko dobre volje ter ljubezni do sebe. Pa poglejmo, kaj vse je še mogoče z našimi telesi!
 

 

- Družabno -